Världens bästa punkalbum #2: Misfits - Walk among us

1, 20 eyes
2, I turned into a martian
3, All hell breaks loose
4, Vampira
5, Nike a go go
6, Hatebreeders
7, Mommy can i go out and kill tonight?
8, Night of the living dead
9, Skulls
10, Violent world
11, Devils whorehouse
12, Astro zombies
13, Braineaters









Denna platta hade nog inte kommit så här högt på andra listor,men den gör det på min, då jag är ett Hardcore Misfits fan sen många år. Snuskigt jävla bra platta. Horror-Punk när den är som bäst. Ett enda mangel av kalaslåtar: "Skulls", "Astro zombies", "Night of the living dead", "Violent world", "20 eyes" oj oj. Albumet klockar in på 24 minuter och man vill bara ha mer och mer och..........

Kommentarer
Postat av: Anders

Den här har jag däremot hört en helvetes massa gånger! Hugaligen va´ bra!!! Måste leta reda på min Mifits Coffin Box och mangla lite Misfits NU!

2009-01-05 @ 22:06:19
URL: http://www.brm.nu
Postat av: bob ramone

Grymt.

Måste fan också skaffa den där coffin boxen, har ju allt dom släpptbåde påcd och vinyl,men vore skoj att ha boxen iallafall.

2009-01-05 @ 23:00:52
URL: http://bobramone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0