Metallica - ...And justice for all

1, Blackened
2, ...And justice for all
3, Eye of the beholder
4, One
5, The shortest straw
6, Harvester of sorrow
7, The frayed ends of sanity
8, To live is to die
9, Dyers eve













Fjärde och absolut bästa Metallica plattan. Det var i.o.m den här skivan jag verkligen började gilla gruppen. Metallica var överlag ett band som det tog ett tag innan jag började uppskatta på allvar. Sen hörde jag låten "Harvester of sorrow" sen var jag fast. Kanske därför jag gillar den här skivan så mycket. Här finns ju såklart massor av andra kalaslåtar. Hiten "One" och inledande smatterbandet "Blackened". Här finns också minneslåten "To live is to die". Tillägnad avlidne bassisten Cliff Burton". Resten av skivan är ju också snorbra. Efter den här skivan gick det som känt bara utför.

Kommentarer
Postat av: anders

hahaha, ja gick utför det gjorde det verkligen. Den svart skivan har ju iofs sina stunder men "Load", för att inte tala om "ReLoad".... brrr. Och sen kom St. Crap... jag menar St Anger och då nådde dom rock bottom.

2009-06-11 @ 20:41:53
URL: http://www.brm.nu
Postat av: bob

Haha. ja St Anger är inte rolig.

2009-06-12 @ 10:55:28
URL: http://bobramone.blogg.se/
Postat av: Jockeman Skräck- och kultfilmsbloggen

Gillar den svarta skivan, och ja nyare skivorna med Metallica är dåliga....

2009-06-17 @ 21:45:17
URL: http://jockeman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0